مصر البلد الاخبارية
جريدة - راديو - تليفزيون

تعليق ” ليلي أحمد زاهر ” على إنتهاء عرض مسلسل “في بيتنا روبوت 2”

112

سارة عبدالدايم : 

علقت الفنانه الشابه ليلي أحمد زاهر عبر صفحتها الرسمية على موقع إنستجرام عن إمتنانها لطاقم عمل المسلسل “في بيتنا روبوت 2 ” وذلك بالتزامن مع عرض الحلقة الأخيرة من المسلسل .

ليلي أحمد زاهر
ليلي أحمد زاهر

كتبت “زاهر” على حسابها عبر موقع إنستجرام: “بما إن النهاردة كانت أخر حلقة من مسلسل في بيتنا روبوت كنت عايزة أشكر كل واحد تعب في المسلسل دة و حاول يبذل كل جهده عشان المسلسل دة يطلع حلو و يعجبكم و أولهم طبعًا اخويا و صديقي الي بحبه و بحترمه و بثق فيه جدًا هشام جمال الي بيفاجئنا و بيفاجئ كل الناس بأفكاره المبتكرة و موهبته شكرًا علي كل حاجة يا هشام”.

كما تابعت: “و طبعًا مؤلفنا الموهوب قوي الي مفيش ألذ منه ولا أخف من دمه عمرو وهبه الي بجد تعب قوي في المسلسل دة بس كتب أحلي و ألذ ورق في الدنيا ما شاء الله شكرًا يا عمور علي الورق الحلو دة و المشاهد الذيذة قوي ما شاء الله أما بقي أختي و حبيبتي شيماء سيف فا بجد شكرًا قوي علي كل حاجة علمتيهالي و عمري ما انسي انك مسيبتينيش لحظة في التصوير و شكرًا علي دعمك و حبك ليا يا شوشو”.

ليلي أحمد زاهر
ليلي أحمد زاهر
ليلي أحمد زاهر
ليلي أحمد زاهر
قد يهمك ايضاً:

واضافت أيضاً: شكرا لأشطر ستايليست فى العالم أختى وصاحبتى القمر مايا حداد اللى مفيش فى شطارتها ولا فى روحها الحلوة وطبعا شكرا لاميا مساعدة مايا اللى تعبت معانا وكانت جميلة وطبعا كرو الإنتاج الجميل أستاذ محمود أسامة الجميل المحترم اللى أنا بحبه جدا وأستاذ محمد اسامه “حودة” وأستاذ فرغلى وأستاذ أحمد مالك وأستاذ معاطى وكل كرو الانتاج شكراً أستاذ بلال على الميكاب الحلو اللى فى المسلسل وشكرا أستاذ محمود مرزوق الجميل”.

هذا وقد اختتمت تعليقها قائلة: “اخر شخص قررت أختم بيه عشان يبقي ختامها مسك زي ما بيقولوا.. هو مخرج المسلسل المحترم استاذ اسامة عرابي شكرًا يا استاذ اسامة علي تعبك معانا في المسلسل و علي توجيهاتك الي اتعلمت منها كتير شكراً من كل قلبي و شكرًا لكل الكرو و الكاست و آسفه لو كنت نسيت حد بس بحبكم كلكم والله و هتوحشوني جدًا جدًا”.

ليلي أحمد زاهر
ليلي أحمد زاهر

قصة مسلسل في بيتنا روبوت 

هو الجزء الثاني من “في بيتنا روبوت”، ويحكي المسلسل قصة “يوسف” مهندس برمجيات شاب ويجسد شخصيته هشام جمال، يقوم بتطوير نموذجين من البشر الآليين، أولهما على هيئة أنثى اسمها “زومبا” التي تقدمها شيماء سيف، والثاني على هيئة ذكر يسميه “لذيذ” ويجسده عمرو وهبة، ليقوم الاثنان بمساعدته في شركته ومساعدة زوجته “سارة” وهي ليلى أحمد زاهر، على القيام بأعمالها المنزلية

في بيتنا روبوت 2
في بيتنا روبوت 2

أبطال مسلسل “في بيتنا روبوت 2”

المسلسل بطولة، هشام جمال، وليلى زاهر، وشيماء سيف، وعمرو وهبة، والفنانة الراحلة دلال عبد العزيز، وأوتاكا، وطه دسوقي، ومي دياب، وعدد كبير من ضيوف الشرف، وإنتاج روزناما، وإخراج هشام ماجد، وتأليف أحمد محي ومحمد المحمدي.

التعليقات مغلقة.