مصر البلد الاخبارية
جريدة - راديو - تليفزيون

حقيقة وفاة الفنان رامي صبري

3

أحمد جمال :

 

تداول ناشطون علي منصات التواصل الاجتماعي أنباء عن وفاة المطرب رامي صبري بعد دخوله في حالة من الاكتئاب بسبب وفاة أخية منذ عدة أسابيع غرقا بعد هروبه من مصحة لعلاج الإدمان.

 

وحسب مصادر مقربة تبين أن ما تم تداوله هو مجرد إشاعات لا أساس لها من الصحة وأن الفنان رامي صبري بصحة جيدة وقد استعاد  قوته بعد وفاه شقيقه كريم صبري، وقرر الرجوع لحفلاته الغنائية مجددا، ونشر صورة له من خلال حسابه الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي “إنستجرام”.

 

 

وكتب رامي صبري : “إن شالله هرجع اشتغل تاني من 1/8/2021 وآسف جدا على إلغائي أو عدم حضوري الأفراح والحفلات في الفترة الماضية لعدم قدرتي على الغناء بسبب وفاة أخي الغالي (كريم) ربنا يرحمه وميكتبهاش لحد اللهم آمين، الزعل جوا القلب والحياة هتمشي”.

 

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ramy Sabry (@ramysabry8)

قد يهمك ايضاً:

رانيا يوسف تعلن عن قصة حب جديدة

في ذكري ميلاد عباس فارس…مالاتعرفه عن صاحب أقوي حنجرة…

 

 

وطرح أحدث أغانية علي موقع يوتيوب  “حالة اكتئاب”  وهي ديو مع شقيقه الراحل كريم صبري، ونشر رامي صبري بوست على  فيسبوك وكتب: ” هتسمعوا دويتو حالة اكتئاب اللي كلنا حضرناه في الفترة اللي فاتت بعد وفاة أخي الغالي كريم صبري، دايما كنت بقول لكريم نغني مع بعض وهو كان بيرفض لسبب إنه عاوز يغني أول أغنية من غير مساعدتي وده كان من وجهة نظره اللي مكنتش مقتنع بيها».

 

 

وأضاف رامي: «بس كنت دايما بسيبه براحته.. لحد لما توفى في صدمة ليا وللجميع.. كنت غالي عليا أوي يا حبيبي…في الجنة إن شاء الله، ربنا يرحمك ويصبرنا أنا ووالدتك ووالدك وإخواتنا على غيابك وعدم وجودك معانا في البيت يا ريت كل اللي يشوف الفيديو يدعيله”.

 

 

 

 

 

التعليقات مغلقة.