مصر البلد الاخبارية
جريدة - راديو - تليفزيون

الفنانة ميار الببلاوى تنهار فى برنامج سابع سما

13

يارا البسيونى

 

تصدرت الفنانة ميار الببلاوى محركات البحث على جوجل أمام الإعلامية راغدة شلهوب بعدما دخلت فى مرحلة إنهيار فى برنامج “سابع سما” الذى يعرض عبر شاشة النهار.

وكان سبب دخولها فى هذا الإنهيار أن الإعلامية راغدة قامت بعرض فيديو قديم لها من أحد أفلامها .

وقالت:(مش عاوزة أفتكره لأ حرام.. آخر حاجة ممكن أتخيلها إنك تعرضهالي، أنا نفسي الحاجات دي تتحرق.. أنا إنسانة ممكن تدفع عمرها كله بس الفيديو ده يتشال من على جوجل، أنا عملت كل حاجة وراسلتهم ومستعدة أدفع كل الفلوس اللي حيلتي والفيديو ده يتشال”.

قد يهمك ايضاً:

بعد قليل …الأهلي يواجه الاتحاد السكندري على استاد…

وردت الإعلامية راغدة شلهوب 🙁 ليه متضايقة.. دا من أعمالك الفنية ومن تاريخك الفني”، فردَّت الفنانة المعتزلة قائلة: “دا تاريخ أسود”، فردَّت الإعلامية، قائلة: “أنا وانتِ بس اللي شُفنا المشهد دا، ولم يتم عرضه على المشاهدين”.

أضافت: “أنا مش بقارن نفسي بالصحابة طبعا.. بس ياما كان فيه صحابة كانوا بيشربوا خمر مثلا وسيدنا عمر كان بيوئد بنته، لكن لما أسلم بقى من العشرة المبشرين بالجنة، وأنا تبت لله سبحانه وتعالى ومش عاوزة أفتكر الحاجات دي تاني”.

وتابعت قائلة:( “أنا نفسي المشهد دا يتحرق وآخر حاجة كنت أتصورها إنك ممكن تعرضي هذا المشهد، ومش عايزة ابني يشوفه، وعارف إني لو كتبت اسمي على جوجل هيطلع الفيديو ده أول فيديو”، مؤكدة: “تحدثت مع شركة جوجل لحذف الفيديو ولكنهم لم يردوا عليَّ، ونفسي أحذف الفيديو , أنا أعمل في الفن منذ كان عمري 16 عامًا، وليس لدي سوى مشهدين أكرههما في حياتي مشهد ساخن ومشهد ارتديت فيه المايوه”.

 

 

التعليقات مغلقة.