مصر البلد الاخبارية
جريدة - راديو - تليفزيون
رئيس مجلس الإدارة:
السيد حمدي
المشرف العام:
مصطفى عيد
رئيس التحرير:
كمال سعد

بعد التعاقد مع النقاز : أحمد عيد عبدالملك يشن هجومًا عنيفًا على إدارة الزمالك

كتب : اسماعيل بشير

شن أحمد عيد عبدالملك لاعب الزمالك السابق، هجومًا عنيفًا على إدارة القلعة البيضاء، بعد تعاقدهم مع التونسي حمدي النقاز لاعب الترجي السابق.

كتب عيد عبد الملك في تغريدة على حسابه على تويتر : ” هو في حد عاقل هيبقي عاوز النقاز ده واخد حكم علي النادي بورقة كان طالبها للمدرسة و هو ملوش مستحقات اصلاً و اشتكي النادي يعني مش حقه اصلاً ده غير انك عندك محترف في نفس المكان و بقاله فترة كويس و انسجم”.
وتابع:” ده رأيي سقطة كبيرة ، محدش يقولي ده ليه فلوس ما هو كدة كدة بردو هياخد فلوسه و ممكن متستفادش منه !! “.
وواصل:” كارتيرون مشي بعد ما دفع الشرط الجزائي و محدش كان منقبل انه يرجع و في الاخر هو محترف و مقدمش شكوي في النادي و ربنا بيحبه بعد ما رجع انه خد الدوري بس برضو كنت رافض رجوعه”.
وأتم: “لكن اجيب لاعب راح يشتكيني و هو ملوش حق ليه اومال اما يبقي ليه حق و لا فلوسه تتأخر بجد هيعمل فينا ايه !!”.

kkkk(14)

قد يهمك ايضاً:

استقرار ملحوظ في أسعار الخضروات اليوم بسوق العبور.. اعرف…

تعرف على أسعار الفاكهة اليوم الثلاثاء 16 أغسطس في الأسواق

بين الاقسام 1

وقع التونسي حمدي النقاز، الظهير الأيمن السابق لفريق الترجي، على عقود انتقال لنادي الزمالك لمدة ثلاثة مواسم، بداية من الموسم المقبل، ليصبح ثالث صفقات القلعة البيضاء استعدادًا للموسم الجديد بعدما أعلن النادي ظهر اليوم الثلاثاء.

 ووقع اللاعب على العقود في حضور الكابتن حسين لبيب، رئيس اللجنة المكلفة بإدارة نادي الزمالك، والدكتور حسام المندو،ه والكابتن

وكان النقاز رحل عن الزمالك منذ عام بعدما فسخ عقده من طرف واحد، ورفع قضية ضد الأبيض بالاتحاد الدولي “فيفا”، لعدم حصوله على مستحقاته.

تعليقات