مصر البلد الاخبارية
جريدة - راديو - تليفزيون

بعد ساعات من طرحها أغنية يا ليالي.. لطيفة تقترب من مليون مشاهدة 

سناء مقلد : 

 

تصدرت لطيفة تريند موقع التواصل الاجتماعي X خلال الساعات الماضية وذلك بعد طرحها أغنية مفيش ممنوع من ألبومها الجديد الذي يحمل نفس اسم الأغنية.

 

مفيش ممنوع

 

وأغنية مفيش ممنوع تم تصويرها عن طريق الذكاء الاصطناعي والأغنية من كلمات نادر عبدالله – ألحان وليد سعد – توزيع خالد نبيل – إخراج وليد ناصيف.

 

 

وسبق وأعلنت لطيفة عن ألبوم مفيش ممنوع الشهر الماضي خلال مؤتمر صحفي وتتعاون خلاله مع عدد من الملحنين أبرزهم وليد سعد – محمود أنور – خالد فتوح – أحمد بحر – عمر المصري- وأيضًا كاظم ساهر- وشعراء سامر أبو طالب – كريم حكيم – نادر عبد الله – مؤمن سالم – وحسام سعيد – ومن المخرجين الذين تعاونت معهم وليد ناصيف- شريف ترحيني.

 

قد يهمك ايضاً:

ويضم ألبوم مفيش ممنوع 10 أغاني هم مفيش ممنوع- يا ليالي- بتقول جرحتك- ضعف الإحساس- مطول الوجع- الورق- نويت أعانده- زعمة لاباس- الحياة سكرة- أنا المرسى.

 

 

وروجت لطيفة عبر حسابها على إنستجرام لـ أغنية يا ليالي وكتبت : استنوا كليب أغنية يا ليالي من ألبوم مفيش ممنوع الساعة 6 بتوقيت القاهرة على قناتي على اليوتيوب واستنوا الألبوم كامل على كل المنصات الموسيقية الساعة 6 بتوقيت القاهرة.

 

 

كلمات يا ليالي

 

ومن كلمات الأغنية : يا ليالي يا ليالي- لا بهدا ولا بنساه وده حالي- لا بهدا ولا بنساه ده الغالي- لا نسيتيهم صحاب الغلا- يا يطول شوقك ليهم- يا عين لا قسموا ولا نسيتيهم- ‎يا ليالي يا ليالي- ده في الروح ما بيروح عن بالى- ده في الروح مهما يروح ده الغالي.

 

العودة للسينما

 

من ناحية أخرى كشفت لطيفة عن رغبتها العودة للسينما وقالت : أحب السينما جدًا وإن قررت العودة للتمثيل فسيكون ذلك من خلال السينما لأن حبي لها كبير وممكن أدخل فيلمين في نفس اليوم خاصة السينما الغنائية ولا أعلم مع من يمكنني التمثيل ولكن سيكون ذلك حسب جودة العمل المعروض علي.

التعليقات مغلقة.