مصر البلد الاخبارية
جريدة - راديو - تليفزيون

مي حلمي تبكى بسبب ازمة محمد رشاد

58

كتبت – شروق الحصرى

نشرت المذيعة مي حلمي عبر حسابها الشخصى موقع ” انستجرام” فيديو ظهرت فيه باكية على ازمة زوجها الفنان محمد رشاد ،وقالت : تخيلي تصحي من النوم تلاقى حد بيكلمك يقولك انا جاي احجز على البيت واثاث بيتك، بدعم جوزي، كفايه وقف حال فينا طول 4 سنين انا كمان تضررت فيهم بسبب علاقات شخص يرغب في أذية محمد رشاد”

وأضافت مي حلمي : “دون سابق انذاز تلاقي حد عاوز يحجز علي بيتك ويدمر اسمك وحياتك هتعملو ايه عملك ايه عشان الكره ده سيبنا في حالنا وابعد عن شغلنا ومش هسيب حقنا”.

كما قالت مي حلمي إنها لن تستطيع الدخول في تفاصيل، ولكن زوجها محمد رشاد يعاني من أزمة في عقد مع شخص ما، وهناك إخلال في التعاقد، وقد حكم عليه بمبلغ 5 ملايين جنيه.

مى حلمى
مى حلمى
قد يهمك ايضاً:

غالي يوجه الشكر إلى السفير المصري في تنزانيا

دشنت المذيعة مي حلمي حمله دعم من أجل زوجها الفنان محمد رشاد لأنه يعاني من  أزمة في عقد مع شخص ما، وهناك إخلال فيالتعاقد، وقد حكم بتعويض ملايين جنيه.

وحرصت مي حلمي  على كتابه هاشتاج ادعم محم رشاد مع كل بوست عنه، و توالت تعليقات متابعيها على الهاشتاج.

هشتاج لدعم محمد رشاد
هشتاج لدعم محمد رشاد

وكانت مي حلمي قد نشرت صورة لها من حفل زفافها مع رشاد قبل نشر الفيديو، .. وكتبت “في ضهرك وجنبك والي يضرك يضرني والي يفرحك يفرحني معاك لاخر يوم في عمري علي الحلوه والمره واقفه معاك .. نجحت معاك وكبرت معاك وضحكت وحزنت معاك عمري ما اسيبك ولا اضيع حب عمري ولا سنين نجاحنا معاك بقيت بتاعت الراديو وحسناء الرياضه لفينا العالم وقولنا بكرا يا دنيا نلف الدنيا ولفناها ونجحنا انت سنيني الحلوه علي الحلوه والمره معاك”.

مي حلمي مذيعة مصرية وتعد واحدة من الإعلاميات اللاتي خطفن الأنظار بجمالهن منذ ظهورها للمرة الأولى.

اترك رد