مصر البلد الاخبارية
جريدة - راديو - تليفزيون
رئيس مجلس الادارة: السيد حمدي رئيس التحرير: كمال سعد
رئيس التحرير التنفيذي: خالد عامر

زوج منة عرفة عن جدل الإنفصال (الحمد لله دائما ثقتي في ربنا كبيرة)

يارا البسيونى

 

علق محمود المهدي، عبر خاصية القصص القصيرة على حسابه الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي “إنستجرام” على الجدل الذي أثير مؤخرا، بعد إنتشار أنباء انفصالهما قائلا: “الحمد لله دائما ثقتي في ربنا كبيرة، وشكرا لكل واحد اتمنى الخير لينا ربنا يردها لك أضعاف والعكس لكل واحد شمت، ربنا يردها لك أضعاف الأضعاف”.

قد يهمك ايضاً:

هيثم الهلالي يطرح كليب أغنيته الجديدة “أنا…

بين الاقسام 1

ونشر استورى أخر وقال: “غصب عني عدم ردي على الرسائل والاتصالات، الفترة دي مشغول في تصوير، وإن شاء الله الأخبار الجاية كلها خير، واستنوني في فيلم الفرصة قريب وفيلم 666 وفيلم رحلة دم، قريباً الإعلان عنه ومسلسل فيلا 101 بنصور فيه، وكل واحد اتمنى لي التوفيق وقال كلمة كويسة بتمنالك الخير اللي أنت اتمنتهولي”.

وتابع:“كنت قايل إني هوضح لكم الأسباب، موضوع راجل شرقي الناس بتتكلم من قفاها تقريباً محدش فاهم حاجة، كان في سوء تفاهم في مشهد من مسلسل ۱۰۱ مع الفنان محمد نجاتي، وحد معين حب يوقع الدنيا ووصل الموضوع ليا غلط وانا طبعا كراجل رافض أي مشاهد تمس كرامتي كراجل زي ممثلات كتير بتعمل أدوار محترمة مش كله زي بعضه، ومنة متفهمة الكلام ده ومحافظة على كرامتي وميخصنيش أي حاجة قديمة يهمني وقت ما عرفت منة فقط وبالنسبة لبوست البطيخ ده مكنش لمنة، كان لشخص من الماضي دخل يبوظ العلاقة.. أرجوكم بطلو تأليف”.

 

بين الاقسام 2